Selasa, September 30

Shopping!


Well, this is my baju raya. So pinky. I don't know why. Hard to find the one that satisfy me thoroughly. Price? RM49. China Silk. Buy at Carrefour.


~Cinderella SHoes..!~ WHo's gonna b my prince? ^^
Finally I found the shoes that I berkenan. Hard to find one. Previously, most I reject. High taste? Not really. I'm not cerewet but there are few criteria that I've in finding an ideal shoes for my feet. Actually, ada je berkenan..somehow, i'm quite cerewet in finding good price. Sume mahal2, cekik darah..at last i found this one! Lovely, yet reasonable n i cay say quite cheap. Price? RM15. Buy at Giant. Just near my house lol ^_^


This is handbag that Kak Yang gave me on my birthday. I save to wear it until raya. Actuall, I don't really mean to ask her to buy me handbag but luckily she buy for me though.



Here is handbag that mama bought for me. She said," nah, handbag raya. adik kan suka kecik2.."..dlm hati,"huh, bila masa daa aku suke kecik2..haizzz"..
I guess, i'm starting to be lady-like..hoho..with handbag..seems like i m growing up. Having transition element..from an innocent gurl to a woman,..oh..tanpa dipinta!!daku mula berubah..

Here is my new laptop bag. So expensive. But i've take a lesson, after my laptop cracks! So, although expensive, but as long worth for my laptop. Price? RM60.Buy at Lowyat.



ahhh..penatnye shopping..

i hate shopping!

aku xberapa suke berjalan sbrnrnye..mmg jenis duduk rumah..lg suke duduk rumah uat pe yg patut. mcm harini kalau ikutkan malas je nk kua, sbb ak rase bnyk bnd nk bace, n keje bnyk xsetel. bnyk maklumat nak kene cari. turun cuti nanti nak kene handle seminar. ades, pastu konfrens..hmm..portfolio y mcm2 kerenah..arghh..xbleh ke cuti dgn aman..hmm..ku rase cuti plg aman dlm idop is cuti after spm..after that no more..jgn arap..maybe cuti after ak grad icpu..hehe..time tu ak akn gune spenuhnye masa y ada tuk blaja masak!!! siap r..nati ak xkan sia2kan waktu..hari2 ak akn cuba resepi mcm2..mama xyah masak. biar ak jadi chef kat dapur full-time or take over duty mama..hua3...
hmm what a big dream..xpe2 ..nt aku tau i'll realize it..sat je agi..hope my wish come true..mari kita ke gelanggang memasak!

ak rase, masak tu satu bakat. n aset penting. bleh blaja kalo xde bakat pon..ish mesti blaja masak, xnak nanti idup melarat..ak org yg plg bajet sekali antara kawan2 aku.klau bab makan, bleh tahan xmakan nasi tuk satu minggu, punyer nak bajet.tapi depends r..pandai2 ak r cari source len. tuk bg fit gak..hua3..mkn roti ke,biskut cicah ke, maggi salad, maggi telur, oh..rasanye kene belajar dr org2 lelaki y bujang. sure dorang nih pakar masak mknn y paling low cost but sedap tekak..hmm..xpe2 nt aku selidik..esp2 mereka2 y di overc kan..mesti pandai masak..kalo nk survive..

agaknye camnela tahun depan ek??
Ntah hidup, ntah mati
~mood babling..~

isi

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haha yeah obviously gonna be lady-like!
huuuu~
haha!
tahniah2!
aku nk dtg beraya umah kau nih!

-aliah-

everjihad berkata...

oh..jemput2..ko pun obvious sat agi..hua3..=P