Sabtu, September 27

No Tittle

inilah beg aku yang lama, sampai retak laptop. Kena himpit masa dalam bas rapid. Padat sangat orang. AKu tersepit kat celah pintu bas. Beg macam kena hentak. Sadis. Akibatnya..

Laptop punya LCD dia retak. Skrin tak retak tapi pixel. Tanda dia yang itam2 tu. Ada orang ingat, tu, corak semulajadi. Banyak larrr..hoho..tak gi baiki2 lagi..kedai tutup. T_T Oh..inilah wajah notebook pinky ku. Yang kat kolej, ramai beno tegur..Sume jeles..ntah ape y jeles sgt ak pun ta tau. maybe wane dier striking pastu PINK. y jadi kegilaan mereka y perempuan(ade je pempuan xsuke pink) . Kalo perasan yang berwarna warni tu sbnrnye kipas. as cooler. satu benda y xbrp sonok ngn laptop murah ni, dia cepat panas lmbt sejuk. Kalau tuan dia, mungkin lambat panas, cepat sejuk..[^^]

Aku berusaha sedaya upaya kalau kemana-mana bawak novel ni. sebab nak habiskan baca. so dar, bnyk wod ak belajar. Ini r novel kajian aku. Huhu..bleh ke abes baca T_T..LOrd of the FLies pun tak baca habes.huhu..cube je r..Buku y cite pasal Marian y da engage n getting married..tapi ade konflik ape ntah..pastu myb xjadi kawin,..hmm..


Oh..ini r bundle of book, y aku pinjam kat library..konon nak baca..hmm..harap raya2 dpt la selak2 gak..tapi terasa mcm agak mustahill..haizz..aku ni memang bercita-cita besar tol. xpe..usaha gak nak baca. but time so limited n pressed me!



Hmm.ini r, list of works that i need to do. Each subjects and the priority. So far ada 10 benda. Aku dapat buat mungkin 3-4 yg teratas jek..yg len2 tu, terasa mcm harapan jekk..T_T..mood raya,,camne r nak ngadap sume benda niii..

isi

Tiada ulasan: