Sabtu, Julai 11

New SKIN!

In conjuction with my change of new skin, I believe that I want change in my life starting from this moment.

Reason that I choose this skin is because of the texture. It looks like a notepad which shows the

->Integrity
->Excellence
->Wisdom

Like Taylor's motto!


As we learn, of course we need to have notes. Jotted down notes is one of important step to be smart. Therefore, here is the notes of my life. Notes from lesson of my life.

Template yang lama sudah genap setahun. Aku masih ingat lagi saat itu. Dan saat itu bergetar jiwa dan imanku. Hati yang barangkali dikuasai nafsu. Namun itu perkara setahun lalu. Dan aku jua mahu melupakannya. Usah dikenang perkara lalu. Teruslah mara untuk maju.

Ku kira, sejak bertukar tempate tu,saat mulanya kehidupan di Taylors. menghadapi saat susah senang kehidupan di ICPU, pahit manisnya, dan manisnya bila ku jumpa ~T.A.R.B.I.Y.A.H~ dan ukhuwah yang manis sekali di situ. Aku rindu kalian! Moga ukhuwah ini benar-benar kerana Allah. Kita bertemu kerana Allah. Kita berpisah(hanya sementara kerana pasti kan ketemu di syurga nanti insha Allah) jua kerana Allah. Berpisah kita untuk menyambung cita-cita. Meneruskan perjuangan membawa islam itu ke serata dunia.

Aduhai..Sayang sekali, aku terlupa untuk buat screenshot, mengabadikan template yang lama itu. Tak apela. biar ku simpan dalam ingatan. Template yang penuh kenangan.

Kini, kulit baru. harapan baru. sinar baru. Aku mahu memberi pencerahan yang baru. Mulakan azam yang baru walau tahun baru belum tiba.

Nota-nota kehidupanku, moga rententan hidupku dapat diabadikan di sini menjadi pedoman.

1 ulasan:

Uqbah Azam berkata...

ye2.

moga berubah ke arah yang lebih baik.....insyaALLAH^_^